29 Ağustos 2010 Pazar

PALYAÇO YAPTIK..

Geçen gün ev çizip çevresini belirlediğimiz ecrin in deyimiyle süslemeler yaptığımız çalışma üzerine Ecrin Yaren gına getirircesine ev çizmemizi istedi. babası ve benim çizdiğimiz ev resimlerinin sayısını hatırlamıyorum. Dedim madem kağıt ve boya kalemlerinle ilişkini kuvvetlendirdin farklı bişey yapalım.

Elimde hazır taslak halinde bulunan palyaçoyu Ecrin'e gösterdim. Hemen hadi süsleme yapalım dedi :(
 Hayır, dedim. Bügün başka bişey yapacağız.





Başladı boyamaya. Ama büyük bir kısmını ben boyadım:(  Boya seçimim yanlıştı çünkü. Kuru boyalar ellerini çok yoruyor, keçeli kalem kullansaydık hem daha koyu bir renk elde ederdik hem de minik eller yorulmazdı


.Ve kesmeye başladık. Kesme işleminde de yardıma ihtiyacı vardı.












Kesme işlemini bitirdik. Kollar ve bacaklarını kıvırdık. Doğrusu çok başarılı bir çalışma olmadı:(  Kollar ve bacakların daha estetik durması gerekiyordu. Bizim palyaço biraz mutasyona uğramış gibi. Sarhoş bi hali var sanki:)
Son olarakta panomuza astık. Karşımda bir palyaço değil kabiliyetsizliğimin resmini görüyordum adeta:(  Zavallı miniğim bu konuda bana benzemezsin umarım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder