16 Ekim 2010 Cumartesi

GEÇMİŞ OLSUN KARTI

           Dün akşam Ecrin yine birlikte bişeyler yapalım diye tutturdu. Tabi ben hiç müsait değilim çünkü misafirim gelecek ve hazırlık yapıyorum. Neyse dedim kızımdan dahA önemli değil. Bu aralar evimizde epeyce kutu birikmişti. ( Ecrin e aldığımız başarısuz ayakkabı alma girişimleri sonucunda birikti.) Bi şekilde Ecrinle değerlendiririz diye atmaya kıyamamıştım. Kutuları işlevsel hale getirmeye karar verdim.

         Evde bulunan bir cilt ile bir güzel kapladık kutuları.

Üzerine de Ecrin in fotograflarını yapıştırdık Tüm bunları yaparken Ecrin de bant kesme yapıştırma işlerinde bana yardımcı oluyordu.



         İki kutuyuda benzer şekilde yaptık . İçine tokaları koyarız diye düşğndüm ama Ecrin kitaplarını koymak istedi. Dediğini de yaptı Kitapları kutulara sığacak şekilde katlanmış ve kutuya sıkıştırılmış olarak buldum:(  

       Tüm bunları yaparken Ecrin bant keserken benim elimide kesti . Kanı görünce panikledi tabi. 'Annecim yanlışlıkla oldu özür dilerim. Babam gelince bant yapıştırsın .Ama önce ben kapının arkasına saklanmalıyım.'

VE BU SABAH...

Sabah Ecrin çok erken kalktı. Bense hala yatıyorum. Ecrin beni kaldırmadı ortalıkta ona zarar verecek birşey olmadığını bilmenin güveniyle yatıyorum. Tıkır tıkır farevi:) sesleri geliyor kulağıma.

10 dakika sonra Annecim kalkmalısın kazayla masama su döktüm. Kalktım odasına gittik. Bizimki kalkınca mutfağa gitmiş sandalye yardımıyla bir bardağa su koymuş ve sulu boya çalışması yapıyor. 'Annecim bak bunu sana yaptım. 'GEÇMİŞ OLSUN KARTI dün parmağını kestim ya.'  Canım benim hem güldüm hem duygulandım. GEÇMİŞ OLSUN KARTI belkide hayatım boyunca bu üç kelimeyi bir arada kullanmadım.


işte benim geçmiş olsun kartım.

 öptüm öptüm öptüm....  Bak dedi bu sensin. Ama dedim benim burnum bu kadar büyük değil ki. Burnuma baktı:) Tamam o zaman bu babam olsun:)



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder