18 Ekim 2010 Pazartesi

BUNA HALA GÜLÜYORUM

         Aslında bunu Ecrin in komiklikleri adlı başlığa ekliyecektim ama vazgeçtim çünkü hiç birine bu kadar uzun süre gülmemiştim...

       Geçenlerde Ecrin Yaren in babası evde yoktu ve haliyle baba krizi tuttu. Baba diye ağlıyor hiiiç sakinleşmiyor. O ara zil çaldı karşı komşumuzun seside eşlik ediyordu sandım ki babası geldi karşı komşumuzla konuşuyor 'Baban geldi bak aç kapıyı dedim  .Ecrin kapıyı açtı .Karşı komşumuz 'Annecim' dedi .( Karşı komşumuz Ecrin e hep annem annecim diye hitap eder. )     Ecrin 'Git burdan ' diye kapıyı kapattı adamn yüzüne. meğer babası gelmemiş. Gittim komşudam özür diledim içeri girdim .
       'Kızım niye öyle yapıyorsun , çok ayıp oldu.'   deyince . Ecrin den 'O adam beni hep annesi sanıyor' cevabını aldım ve gülmekten yıkıldım :)))))

     

1 yorum: